24 Şubat 2013 Pazar

10 Yaşında 'İhanet'i Yazdı!

Haber: 10 Ya%C5%9F%C4%B1nda '%C4%B0hanet'i Yazd%C4%B1!

Şirin Sever'in sunduğu 'Jurnal' programına çarşamba akşamı, 10 yaşındaki yazar Sıla Yurtseven konuk oldu.


Şirin Sever'in sunduğu 'Jurnal' programına çarşamba akşamı; 10 yaşındaki yazar Sıla Yurtseven konuk oldu. Venedik'te üç arkadaşın başından geçen olayları konu alan 'İhanet' isimli romanıyla adından söz ettiren Yurtseven, kitabını ve yazma serüvenini şöyle anlatı:
Çok okuyor ve günlük tutuyordum. Bu kitabı arkadaşlık ilişkilerimden yola çıkarak yazdım.
Kitabın yazım sürecini üç ayda tamamladım. Ailem önce çok şaşırdı, sonra da destek verdi. Kitabı sevdiklerini söylediler.
Yazım aşamasında çok yakın arkadaşlarımdan esinlendiğim oldu ama yazarken hiç kimseden yardım almadım.
Kitapta üç arkadaş var; birbirleriyle çok yakınlar... Ancak bu üç arkadaş, zamanla birbirinden uzaklaşıyor.
Kitabıma mekan olan Venedik'e hiç gitmedim ama hem ablamdan çok dinledim, hem de çok araştırdım. Böylece Venedik'i görmüş kadar oldum.
Ben ilkokul beşinci sınıf öğrencisiyim. Bence ortaokul çağındaki gençler, bu kitabı okumalı.
İnsanların ruhsal sorunları olduğunu görüyorum. Meslek olarak psikolog olmak istiyorum.
*
http://www.okuoku.com/kitap/ihanet-sila-yurtseven-202810.html

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder