18 Temmuz 2014 Cuma

Sonsuz Dokunuş \ Corrine Jackson - Yorum


dokundu portföyü yeni



Remy'nin özel bir gücü var. Bu güç uçmak, düşünce okumak, kendine aşık etmek falan değil :P O bir ooo bir 'Şifacı'. Tek bir dokunuşla hastalıkları ve yaraları iyileştirme gücü. Fakat iyileştirdiği tüm hastalıklar ve yaralar kendisine geçiyor -_- Şansına öküz bir üvey babası var. Gücünü karısında ve üvey kızında deneyen :\ Dean adını severdim, bu adam yüzünden soğudum.


Remy uyandığında kendisini hastanede buluyor.(Hastanede olma nedeni üvey babası Dean -_- ) Babası Ben onu almak için geliyor. Başta onun yanına gitmek istemese de, gitmek zorunda kalıyor. Yeni bir ev, yeni bir kardeş, üvey bir anne, yeni bir okul... Üvey annesinin ve üvey kardeşinin beklediğimden tatlı çıktığını belirtmek isterim :P Daha farklı karakterlerde hayal etmiştim ben onları :))


Tabi hikayemiz bundan sonra başlıyor. Asher'la tanıştıktan sonra... Asher'ında, Remy'e benzer özel gücü var. Hemde badboy <3 Badboy sevenlere 'ergen' diyen okurlara sesleniyorum, evet ergenimmm ^_^ Asher'la tanışın da sizi de görelim bakalım -_- Resmini ekleyeyim dedim ama hayalimdeki Asher'ı bulamadım :)) Bay yakışıklımız da aynı zamanda bir 'Koruyucu'. Kitapta üç tür insan var :P Normal insanlar, koruyucular, şifacılar :P Aslında Remy bunların tam olarak üçü de değil, ne demek istediğimi okuyunca anlayacaksınız :) Aslında bu yazdığımın spoiler olduğunuda okuduktan sonra anlayacaktınız da ben söyleyeyim dedim :P Kızmayın canım, çok spoiler değil, azıcık :P


Kapak çok hoşuma gitti. Rengi de çok güzel fakat neden bilmiyorum ama yeşil olmasını isterdim renginin. Oyunlarda şifa rengi ya yeşil oluyor ya da kırmızı :P O yüzden ben Remy'nin her iyileştirdiği yarada zihninde oluşan rengi hep yeşil hayal ettim :P Sanırım koruyucu rengi de mavi olmalı ^_^


GoodReads puanım, ortak puan :) 4.00, ikinci ve üçüncü kitapta artmış, umarım bende puanı arttırırım :) 1.00 puanı nereden kırdığımı söylemeyeceğim :)) Çünkü spoiler olur. Merak edenler face adresimden ve ya blogumun face adresinden bana ulaşabilirler :P



Kitabın orijinal kapağı ve serisinin diğer kitapları. İlk kapakla diğerleri çok uyumsuz -_- ve sevmedim. Bizimki daha güzel, hıh :\


Haa unutmadan ''Gabe leb demeden leblebiyi anlamıştı.'' cümlesini iki kere okudum, doğrumu okuyorum diye :))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder