6 Haziran 2014 Cuma

Neydim? N'oldum?/Pakize Ömürlübay - Yorum


Trend Yayınevi'nden okuduğum üçüncü kitabım
'' Neydim?N'oldum? '' :)


Çok eğlenceli bir kitaptı. Sıkıldığım bölüm yok denecek kadar az :)) Kapağı kadar kendisi de şeker bir kitap. İtiraf edeyim bu tarz kitapları normalde sevmiyorum, fakat bu çok eğlenceliydi.

Kitabımızın ana karakteri Miray :) Kendi halinde bir kız. Sevgilisiyle aralarının çok iyi olduğu söylenemez, özellikle de son günlerde birlikte yaptıkları tek şey, arada sırada sevişmektir. Miray bu durumdan rahatsızdır fakat Harun'suz bir hayat düşünememektedir. Sevgilisi Harun'un onun yerine başka birisini tercih etmesiyle, Miray 'yariM' oluyor :D Kitabın ''Neydim? '' bölümü Miray'ı, ''Noldum?'' bölümü yariM'i anlatıyor :P Değişik bir benzetme oldu ama anlatmak istediğim anlaşıldı sanırım :P 


Özellikle o başlıklara bittim :D
Bir bakış attın, kalbime sıçtın!
Benden olsa olsa santimetres olur zaten! (Favorim :D )
Hayat 'Pause' tuşuna basınca durmuyor be annem!
( en sevdiklerim :)) )

Yazarın kalemini çok başarılı buldum. Akıcı bir anlatımı var, iyi bir mizah anlayışına sahip. Yeni kitaplarını heyecanla bekliyorum.

''İşte bunlar hep 'haSecret!' '' :))


Kitabı böyle okudum da denebilir :P

Kitap Tanıtımı
Hayır anlamıyorum. Her halta bir çözüm bulan, her şey hakkında bilgiye sahip olan İsviçreli bilim adamlarının aldatılma, kandırılma gibi insanı zehirleyen duygulara neden hala bir çözüm bulamadığını gerçekten anlamıyorum. Bu öyle bir duygu ki; düşündükçe, aklınıza geldikçe beyninizin içini kemirip durur sürekli. Tüm vücudunuzu ele geçirir adeta. O içinde bulunduğunuz hal, ne herhangi bir kelimeyle anlatılabilir ne de eyleme dökülebilir. O yüzden 'aldatılmak', 'aldatmak' gibi kelimelerin tanımını kendi içimde yapmayı bıraktım.

Hepimiz eşek gibi bunların ne anlama geldiğini gayet iyi biliyoruz. En azından sevgili yerine koyduğumuz o itin, soğuk ve ilgisiz tavırlarından aldatılıp aldatılmadığımızı anlayabiliriz.
Erkek milleti denilen canlıların sorunlarımıza çare olmasını beklersek boku yeriz.
Bu yüzden İsviçreli pezevenkleri beklemeden kendimce çözümler aramaya başladım.
İşte bunlar hep 'haSECRET!'

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder