14 Mayıs 2014 Çarşamba

RKBT 3. Gün // Ölüm Oyunu - Koushun Takami // Yorum - Çekiliş








Renkli Kalemler Blog Tur'daki SON turum ''Ölüm Oyunu''. Kapanışı böyle güzel bir kitapla yaptığım için çok mutluyum. Tam benlik bir kitaptı. Japon yazarlar işi biliyor ya... Açlık Oyunları gibi kitap fakat Açlık Oyunları'ndan daha önce yazılmış.Susan Collins beni hayal kırıklığına uğrattı -_- Beklemezdim... Türkiye de neden bu kadar geç basıldı bu kitap, anlamış değilim. Ama hiç basılmamasından iyidir. :))

Gelelim konusuna Şiroiva Lisesi 1-B sınıfının 15 nolu öğrencisi Şuya Nanahara gözlerini açtığında okul otobüsünde tüm arkadaşlarının baygın olduğunu görür. Neler olduğunu anlamaz. 

İçinde bulundukları oda kendi sınıflarından farksızdır. Tek fark orada bulunma nedenleridir. Onlardan bir oyun oynamaları istenir. Ölüm Oyunu. 42 öğrenciden sadece birinin hayatta kalması gerekiyor ve bunun içinde arkadaşlarını öldürmeleri lazım. Yasak bölgeler var. Kuralları çiğneyip yasak bölgelere girmek serbest, tabi boyunlarındaki tasmanın konumlarını bulup, patlamasını göze alırlarsa... 




Kitaba başlamadan önce Şiroiva sınıf listesindeki isimlere arkadaşlarla isimlerimizi yazdık. Ben 4 numaralı öğrenci Sakura Ogava'ydım. :D Spoiler olacak ama en romantik ve acısızda ben öldüm. :P Bizim isimlerimizi karakterlerin isimlerinin yanına yazınca isimleri akılda tutmakta kolay oldu, yoksa 42 öğrencinin ismini aklımda tutamazdım :D Sınıfta herkes kitabın konusunu ve herkesin nasıl öldüğünü de sayemde öğrendi :D 621 sayfalık kitap 2 günde bitti ve nasıl bitti anlamadım. Keşke bitmeseydi :( Spoiler vermek istemiyorum ama konusuna devam etmeden yapamayacağım.

Kötüyüm ben, kötüyüm,kötüyüm. :D 


Sonunda tam gözlerim dolmuştu ve bir karaktere saymaya başlamıştım kiii... O da ne! OMG! falan oldum yani :P Sonunu tahmin etmiştim aslında ama ufak bir değişiklik oldu :P Tamam tamam söylemiyorum kızmayın :D

Bakalım bu yıl ''BT'' kazananı kim olacak!

***


Alıntı görevi benim değildi ama hoşuma giden bir kaç alıntıyı da paylaşmak istiyorum.

-Zamanında birilerinin söylediği gibi, bir şey hakkında kendi kararlarını verebileceksen başkalarının söylediklerine kulak asmak gerekir.

-Öğrenciler kurtulan tek kişi olabilmek uğruna birbirlerini öldürmeye zorlanıyordu. Bu insanın anklına gelebilecek en dehşet verici sandalye kapma oyunuydu.

-Ailenizle hiçbir şekilde iletişim kuramayacaksınız. Burada tek başınıza mücadele etmek zorundasınız. Ama hayatın kendisi de tek kişilik bir oyun zaten.


ÇEKİLİŞ

4 yorum:

  1. Kitap tam benlik.Yorumunuz da harika olmuş ellerinize sağlık.Bu kitabı kazanacak arkadaş çok şanslı olacak

    YanıtlaSil
  2. Tesekkur ederim :) Kesinlikle kazanan cok sasli olacak :)

    YanıtlaSil
  3. Blogıma bakarsan çok sevinirim (:
    http://kagitkesigii.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil