24 Mart 2014 Pazartesi

RKBT 1. Gün || Jessica Sorensen "Ella ve Micha'nın Sırrı" || Yorum ve Çekiliş



Yorumum

Fantastik ve New Adult en sevdiğim türler. Kitabın en sevdiğim türler arasında olması aslında kötü bir şey , -kitap açısından- sonuçta kötü eleştiri yapmak için elimde daha cok malzeme oluyor.   Kitaba ön yargıyla basladım ama beni yanılttı kesinlikle güzel bir kitaptı. ÜKG sevdiğim bir tur grubu, özellikle Dublin'le New Adult zevklerimiz kesinlikle uyuşuyor derken Acıtan Güzellik turunda "mu acaba" dedim. Kesinlikle vasat bir kitaptı çünkü. Yani ön yargım bu yüzdendi. Güzel dediler ama ya Acıtan Güzellik gibi olursa demiştim. 


Sonuç olarak okursam biter diye korktuğum, okumazsam meraktan ölürum dediğim bir kitap oldu.

Kapağına yapacak yorum bulamıyorum. Kapağı için alacağım kitaplardan biri.

Daha fazla uzatmadan kitabın konusundan bahsetmek istiyorum.

Her şeyden vazgeçtiği an da bir öpücük onun hayata dönmesini sağlar fakat  ortadan kaybolmasına engel olamaz...

Ella en yakın arkadaşı Lila, yeni okulu yeni evi ve yeni çevresiyle bambaşka bir Ella olmuştur. Kitabın başlarında sıradan bir bayan karakter diyorsunuz ama kitap ilerledikçe Ella'yı daha yakından tanıyorsunuz ve sıradan karakterlerden ne kadar farklı olduğunu görüyorsunuz.

Micha, Ella'dan sonra müzisyenliği bırakmış, sarı saclı mavi gözlü yakışıklı badboyumsu bir karakter. (badboyumsuya dikkat çekerim :P)

Micha, Ella'nın hakkında kimsenin bilmediği kadar şey biliyordur ve ona aşıktır. Ella ise 8 ay boyunca ortadan kaybolup Micha'yı Ellasız bırakmıştır ve bu süre içinde Micha hiç pes etmemiştir.Onu aramaya devam etmiştir. Tam yaklaştığı an da Ella geri dönmüştür. 

Gerisini söyleyemem bu aralar antispo oldum  
New Adult seven herkesin seveceği bir kitap...
ÇEKİLİŞ

4 yorum:

  1. Beğendim, paylaştım: https://plus.google.com/u/0/102254447965921836257/posts/LNZs4SV4pAz

    Umarım kazanırım :)

    YanıtlaSil
  2. Bu çekilişi kazansam mutluluğun dibine vururum herhalde. :D Beni de sev rafflecopter! :D Tişekkürler. ^^

    YanıtlaSil
  3. inş becerebilmişimdir :Ddoğru düzgün çekilişe katılmayı :D

    YanıtlaSil