29 Mart 2014 Cumartesi

Kitaplığımın yeni üyeleri (Mart 2014)

Kitap fuarı, sınavlar, okul vs..Yorucu bir ay oldu benim için :) Ama buna değdi.


Fuar ile sınavlarımın aynı tarihte olduğunu öğrendiğimde yüzümdeki PokerFace ifadesine engel olamadım. Bir kaç hafta önceden tekrarlara başladım. Fuarda çalışmayı çok istesem de sınavlarım yüzünden çalışamayacağımı biliyordum. O hırsla eksiklerimin çoğunun kapandığını fark ettim. vee güzel bir davet üzerine Pegasus Yayınları'nda işbaşı yaptım :)) Geçen sene Ephesus'ta çalışmıştım fakat bu sene eğlendiğim kadar eğlenmemiştim. Kitaplar, okurlar, Pegasus ailesi benim için en güzel fuarlardan biri oldu.


Bizim stand dışında fuar aslında o kadar güzel değildi :\ Çok az yayınevi gelmişti ve özellikle beklediğim bazı yayınlar gelmemişti. İndirimlerden bahsetmek istemiyorum bile -_- Nemesis ve Martı dışında indirimin ''İ'' si yoktu yayınevlerinde...

En Çok Ziyaret Ettiğim Standlar








Bu ay en çok Pegasus aldım. Kitaplığımda da en fazla kitabı olan yayınevi Pegasus gerçi :P



-Yetenek & Ateş
-Mucizeler Çağı
-Demir Kral
-Labirent Ölümcül Kaçış
-Lider
-En Karanlık Zevk
-Gece Nöbeti & Gündüz Nöbeti
-OYUNBAZ
-Perşembeleri Parkta
-Gökyüzüyle Konuşan Çocuk
-Ejderha Dövmeli Kız


-ve bendeniz Dracula :P

Sırada Martı Yayınları var. Kitaplığımda Pegasus'lardan sonra en fazla olan Martı'lar :)) Bu ayda Pegasus'lardan sonra en çok aldığım Martı oldu :)


-Kuğu
-Sevgi Bağı
-Kurtlara Söyle Eve Döndüm
-Anna Kan Giyinmiş Kız
-Gökyüzünde Yıldızlar Parladıkça


-Yamalı Hayaller Sahnesi
-Son Mektup
-Geceye Fısıldanan Dilekler

Son Mektup için ve Geceye Fısıldanan Dilekler turu için Novella Yayınları'na teşekkürler...

Artemis Yayınları




-Yoksa Hayat Gençken Daha Mı Zor ?

-Vampir Akademisi

Vampir Akademisi'ni iyi ki daha önce almamışım *_*

Arkadya Yayınları




-Pamuk İpliğinden Hayaller

Arkadya Yayınları'nın kapaklarına bayılıyorum *_* 


İthaki Yayınları

-Ölülerle Konuşmak

Bu kitabı uzun zamandır merak ediyordum !!

İthaki Yayınlarına çok teşekkür ederimm *_*


Ephesus Yayınları


-Şans Bilekliği
Ephesus Yayınları'nın standına Nilüfer abla için uğradım. Kendisiyle İstanbul fuarında tanışmıştık. Bursa da uzun olmasada daha çok görüşme şansımız oldu :) Çok tatlı birisi ama :))
Olimpos Yayınları





Bu kitabı ismini gördüğümden beri merak ediyordum. 

Teşekkürler Trend!



Kitabın turunu yaptık, yazarıyla tanıştım, kitabımı imzalattım

ve geldimm :P

Destek Yayınları'na ve Ertürk Akşun'a teşekkürler!




Bu ay ne çok tur yapmışız be :P
Eksik Parça Yayınları ve Pena Yayınları'na teşekkürler!




Daha okumadım ama bu kitabı merak çok merak ettim :)

Sokak Kitapları Yayınları'na bu güzel sürpriz için teşekkür ederim




4 yorum:

  1. Başta Mucizeler Çağı olmak üzere orada istediğim bir sürü kitap var. :D Güle güle oku. ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesekkur ederim :) Mucizeler Cagi'ni bende cok merak ediyorum :)

      Sil
  2. Süpersin ya vallaa bakarken gözlerim faltaşı gibi açıldı hepsi birbirinden güzel bir sürü kitap :) keyfli okumalar dilerim :)

    YanıtlaSil