12 Şubat 2014 Çarşamba

RKBT 3. Gün || Adam Braver "Uygunsuzlar " || Yorum ve Çekiliş




İlginç bir tur kitabı daha ''Uygunsuzlar''Kitabı ilk elime aldığımda aklıma Recep İvedik filminde kostüm balosunda Marilyn Monroe kılığına girmiş bir kıza Şahan Gökbakar'ın ''Einstein'la çıktığınız doğru mu? '' sorusu geldi. :D


Tamam tamam sustum :D Bakışlarınızdaki anlamlı ifadeyi görebiliyorum. Ama ne yapayım kitabı okumaya başlamadan o geldi aklıma :P Gelelim kitabımıza...

Kapak tasarımı kitaba çok uyumlu, beyaz, sarı, kırmızı ( Sarı saç, kırmızı ruj, uçuşan beyaz elbise) vee karşımızdaaa ''Marilyn Monroe''  ( bu kitabı okuduktan sonra bu üç rengin bir çok renkten oluştuğunu gördüm)

Marilyn Monroe'yu halı desenlerinden, saat resimlerinden, defter kapaklarından, sandalye süngerlerinden vs. tanıyordum. Neden bilmiyorum ama daha önce hiç hayatını araştırmak aklıma gelmemişti.




Kitap tam olarak bir biyografi sayılmaz, her şey hızlı ve kısa film şeridi gibi geçiyor gözümüzün önünden.. :)) Normalde ayrıntıya inildi diye kızarım kitaplarda bu sefer ayrıntı olmadığı için kızdım. 

''Kimmiş bu Marilyn Monroe?'' için değilde, ''Marilyn Monroe'nun hakkında başka ne öğrenebilirim?'' diyorsanız okumalısınız.





Sıradaki turlarımızda görüşmek üzere...

Kitabı satın almak için tıklayın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder