5 Şubat 2014 Çarşamba

İlk Defa - Cora Carmack / YORUM



Orjinal Adı: Losing It 
Seri Bilgisi: Losing It #1
GoodReads Puanı: 3.83
Türkçe Yayın: Pena Yayınları 
Sayfa Sayısı: 280
Çeviri: İmge Tan





     New Adult sevdiğim bir tür o yüzden bu türde seçiciyim. Uzun zamandır okuduğum en güzel kitaplardan biriydi. 

     Yorumuma ilk olarak kapağından başlamak istiyorum. Kitapların tanıtım yazılarında genelde spoiler olduğu için okumuyorum, tüm hevesim kaçıyor :) Kapak burada devreye giriyor :P Bu kapak beğenilmez mi yaa ^_^ Renk uyumu, resim çok güzell. Ne kitaplar gördüm,üstünde kapağı yok; ne kapaklar gördüm içinde kitap yok :P bu kitabın içi dışı bir <3 Kapağı da güzel, anlatımı da, akıcılığı da, konusu da :)

    Pena Yayınları'nın okuduğum ilk kitabıydı. İlk Defa'dan önce Ella ve Micha'nın Sırrı'nı okumayı düşünüyordum ama beğendiğimiz ve sevmediğimiz kitapların genelde aynı olduğu bir arkadaşım (Kitap İklimi blogunun admini) bu kitabın güzel olduğunu söyledi bu yüzden önce İlk Defa'dan başladım ve her zamanki gibi ikimizde beğendik :D

Şimdi gelelim konusuna (Spoiler)


   Bliss Edwards henüz bakiredir ve üniversite bitmeden biriyle birlikte olması gerekir. Arkadaşı Kelsey'le birlikte bir bara giderler. Shakespeare okuyan yakışıklı bir İngiliz dikkatini çeker. Yanında kalması şartıyla Bliss'e adını söyler. Adı Garrick'tir. Bliss'le kısa bir motor turundan sonra eve gitmeye karar verirler. Bliss bacağını motorun egzozunda yakar :P Küçük bir pansumandan sonra yatak odası zamanı gelmiştir :D Saçma bir bahaneyle beraber olmadan Garrick'i gönderir.(24 saat açık veteriner :P :D )



Spoiler uyarısı vermeme rağmen ikinci karşılaşmalarının nasıl olduğunu söylemeye vicdanım el vermiyor :P ee orayı söylemeden de devam edemem konusuna :D o yüzden içerik hakkında bu kadar bilgi yeter :D         

Çok eğlenceli bir anlatımı var, kitabın çevirisi de çok iyi. :)


Puanım;      



Yabancı Kapaklar


(Kaynak: Kitap İklimi)






Kitabı satın almak için tıklayın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder