23 Aralık 2013 Pazartesi

RKBT 4. Gün || Ali Harris "İlk Son Öpücük" || Yorumum



Orjinal Adı:  The First Last Kiss
GoodReads Puanı: 4.18
Türkçe Yayın: Martı Yayınları
Sayfa Sayısı: 576
Çeviri: Zeynep Yeşiltuna 


Kitabın kapağına bayıldım, Martı Yayınları kapağı ilk paylaştığında bu kitabı çıktığı gibi almalıyım demiştim. (Konusunu okumadan ön yargılı olmak doğru değil ama güzel bir ön yargı oldu benim için ) Turunu yapacağımızı öğrendiğimde çok sevindim. Şimdi lafı fazla uzatmadan Martı Yayınları'na, yazarımıza çok teşekkür edip kitabın konusuna geçiyorum :)

İlk bölümde Moly taşınacağı için eşyalarını topluyor , kitap yeni olduğu için ve henüz hiçbir yorumu okumadığım için ilk sayfadan fikir yürütmeye başlıyorum. Taşıma şirketinden gelen bir adama aşık olacak-taşıma şirketinden gelen adam Moly'e aşık olacak, yeni taşındığı evde komşusuyla birbirlerine aşık olacaklar vs. kısacası kurdum da kurdum :)) O evin içinde, eşyalarını toplarken, yıllar öncesine gidip, 576 sayfa içinde, Ryan'la yaşadığı aşkı bu kadar güzel anlatabileceği hiç aklıma gelmemişti.Son sayfalarına doğru gözlerim doldu, hatta bir ara daha fazla engelleyemedim biriken yaşları.

 Bence okunacaklar listenizin en üst sıralarında yer almalı.Puanım


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder