1 Aralık 2013 Pazar

RKBT 3. Gün || Lena Diaz "Ölüm Falı" || Yorum



Kitap Tanıtımı
Orjinal Adı: He Kills Me, He Kills Me Not

 Seri Bilgisi: The Nursery Rhyme Series #1

 GoodReads Puanı: 4.14
 Türkçe Yayın: Eksik Parça Yayınları 
Sayfa Sayısı: 352
 Çevirmen: Cem Yurttaş


Katil, önündeki savunmasız kadının karnına oturdu, elinde bir gül vardı. Gülün güzel parfümü, kanın metalik kokusuna karışıp etrafa tuhaf bir esinti gibi yayılıyordu. Gövdeden bir diken kopardı. “Beni öldürecek.” Bir tane daha kopardı. “Beni öldürmeyecek. Her dikeni koparıp tek tek kan bulaşmış karnına düşürdükçe çocukluk tekerlemesinin hastalıklı uyarlamasını sürdürdü. Tek diken kaldığında, siyah pis gözleri parladı. Zalim dudakları keyifle gülümsedi. Katil aramızda bir yerde… 


Yorumum
Kitapların tanıtım yazılarını okumadığım için kitabın polisiye olduğunu sonradan öğrendim :)) İki sevgili var, birisi ölüyor falan diye düşündüm. Kadınları öldürüp, daha sonra tek dikeni olan bir gülü kadınların göğsünün arasına koyup, parmağına batıran, psikopat bir katille karşılaşacağımı hiç düşünmemiştim.



Kadınları yaralayıp, kan kaybından öldüren bir katil, bu katili araştıran Şef ve daha önceden bu katilin elinden kurtulan,katilin peşine düşen bir kadın. Şimdi de katil onun peşinde...

 Aşk, polisiye, gerilim, korku, gizem ne ararsak var kitapta !

Puanım:




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder