7 Aralık 2013 Cumartesi

RKBT 10.TUR || Fikret Topallı - Baba, Dışarıda Bir Melek Var! || Tanıtım, Yorum






Tanıtım

Baba, Dışarıda Bir Melek Var! 

Seri katiller üzerine yazdığı kitaplarla tanıdığımız Fikret Topallı, bu kez dünyadan ve Türkiyeden gizemli şehir efsaneleriyle karşımıza çıkıyor.

"Hayaletli evler, ölümsüz ruhlar, gizemli yatırlar, mezardan çıkan ölüler, bitmek bilmeyen hazineler, lanetler, dehşet saçan katiller, uçan daireler… Hepsi bize gerçekmiş gibi anlatılır. Biz de inanırız, korksak bile inanmak isteriz. Sonra hemen paylaşırız arkadaşlarımızla, onları da etkilemek isteriz çünkü. Onlar da korkmalıdır bizim gibi. Büyümeye başlayınca da bu devam eder, okulda, iş yerinde, arkadaş toplantılarında, kahvehanelerde, askerde, hayatın her döneminde bildiğimiz, bize anlatılan şehir efsanelerini paylaşmaya bayılırız: Biliyor musun benim bir arkadaşın dayısının başına ne gelmiş…"

Bu kitapta, yüzlerce yıldır dilden dile dolaşsa bile gerçekliği hiçbir zaman kanıtlanamayan ve en ünlü roman yazarlarını bile kıskandıracak kadar yaratıcı olan şehir efsanelerini okuyacaksınız. 

Yorum
Kitabımız kısa kısa şehir efsanelerinden oluşuyor.Sonlara doğru bizim de şehir efsanelerimiz var fakat genelde duyduğumuz şeyler olduğu için açıkçası beni fazla korkutmadı ama diğerleri süperdi. E
n sevdiğim hikaye ''Bebek Bakıcısı ve Üst Kattaki Yabancı'' oldu, zaten ön okuma yerine paylaştığım hikayede oydu :) Tüylerim diken diken olmuştu hikayenin sonuna doğru :) 

Kitabın adı ayrı bir hava katıyor :D ''Baba Dışarıda Bir Melek Var!'' ne melek ama :D
Kaç hikaye olduğunu saymadım ama hani film şeridi gibi geçti gözümün önünden derler ya benimki de o hesap :) Kitabı bir günde bitirdim zaten. Çok akıcı, korkutucu bir anlatımı var :P
 (Yazarımızın diğer kitaplarını da en kısa sürede okuyacağım )


Gerilim-korku filmi ,kitabı seven herkes okumalı.



2 yorum:

  1. Açıkçası adı bana çok daha farklı şeyler anımsatmıştı. (Gerçek bir melek ve mutluluk hikayeleri tarzında.) Ama bu yazıyı okuduktan sonra sanırım kitabı da okumam gerekiyor diye düşünüyorum. :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bence de okumalısınız :) Tüm ülkelerin şehir efsaneleri var neredeyse :))

      Sil