13 Kasım 2013 Çarşamba

Samantha Young - Dublin Caddesi Yorumum



Orjinal Adı: On Dublin Street
Seri Bilgisi: On Dublin Street #1
 GoodReads Puanı: 4.36
Türkçe Yayın: Dex (Plus)
 Sayfa Sayısı: 364
Çevirmen: Deniz Ece





Dublin Caddesi <3 <3 

Kitabı bitireli çok oldu fakat araya sınav haftası girince yorum yazamadım.

Öncelikle kitabın kapağından başlamak istiyorum. Neden bilmiyorum ama bu kitapta tek sevmediğim şey kapağı oldu. Daha farklı bir kapak olabilirdi. Ayraç zaten kapağın aynısı :P

Dublin Caddesi'ni okumadan önce hiçbir yorumu okumadım.Çünkü yorumlarda kitaba kendini fazla kaptırıp bolca spoiler verenler oluyor(bunu bende arada yapıyorum). Kitabın ortalarına kadar arka kapak yazısını bile okumadım :)) Kapağı beğenmedin, konusunu okumadın o zaman bu kitabı neden okudun diye bir soru sorabilirsiniz ki hak veriyorum bende sorardım. Şöyle diyebilirim kitapsever bir arkadaşımla ettiğim kısa bir sohbette Dublin Caddesi'nin konusunu açıldı.Kitabın ana karakterlerinden birinin Bronz tenli, seksi, İskoç aksanlı, zengin p*çi (biraz ağır oldu ama ) olduğunu öğrenmem yetti.



Spoiler Uyarısı!(Uyarmadı demeyin ,karışmam)

Her şey Joss(Jocelyn )'un  Dublin Caddesi'nde yeni taşındığı evine gitmek için taksiye binmesiyle başladı. Tabi o havada iki yolcu ve bir taksi olunca diğer yolcuyla  beraber binmek zorunda kaldı.( Arka koltukta yanında Braden oturuyorsa etkilenmemek elde değil tabi :D )



Jocelyn & Braden 



Ailesini çok küçük yaşta bir kaza sonucu kaybeden, annesiyle babasını anlatan bir kitap yazan ve bir barda çalışan Jocelyn yeni ev arkadaşı Ellie'nin yanına tanıştıktan sonra kendini farklı bir dünyada buluyor. Braden'ın , Ellie'nin abisi olduğunu öğreniyor o da yetmezmiş gibi  taksi dışındaki ilk karşılaşmaları Braden açısından komik olsada, Joss açısında fazlasıyla utanç verici oluyor.  (Kitabı okuyanlar bilir :D ) 


İlişkileri ne kadar saçma olsa da, hiç umut yokmuş gibi gözükse de sonunu tahmin etmek zor değil. (en azından benim açımdan zor olmadı )


 Ellie(Braden'ın kardeşi) &Adam(Braden'ın arkadaşı),



Adam, Braden'ın yakın arkadaşı, aynı zamanda Ellie'yle karmakarışık bir ilişkinin içinde. ayrıca kendisi kitapta en sinir olduğum karakter. Resmen Ellie'ye oyuncağı gibi davranıyor.



Bir şey itiraf etmeliyim.Kitabın sonuna doğru Ellie beni hastalığıyla, Adam'sa sevgisiyle şaşırttı.(yinede öküz öküzdür)


 Rhian(Joss'un arkadaşı)&James



 İlişkilerinin kendi anne ve babasının ilişkisi gibi olacağını düşünen Rhian, James'ten uzak duruyor. 



Yalın, akıcı anlatımı ve eğlenceli konusuyla çok sevdiğim bir kitaptı :))

Puanım



Adam'la Braden'ı hala böyle düşündükçe kahkaha atıyorum .



Dublin Caddesi


Buraya da Joss'un iş yeri diyelim

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder