14 Kasım 2013 Perşembe

RKBT 1. Gün // İlker Balkan - Umut,Kadın ve Kristal Gül // Yorumum // Çekiliş








Yayınevi: Altın Bilek Yayınları

Hayatta, bana tutunacak kimse yoktu eskiden de, onun eksikliğini duymuyorum; ama benim de tutunacak kimsem kalmadı artık. Hayat, benden aldıklarının yerine, ben-den başka bir şey koymadı hiç. Yaman bir güneşin titrek dalgalarında aradığım huzur bile, bir karganın sesiyle bozuluyor her sabah. Ben, gitmekle kalmak arasındaki çizgide geçirdim yaşamımın çoğunu. Son bir senedir, yatak odamızın kapısından içeri almıyordu beni karım. Çocuğum, daha "baba" derken öğrenmişti "kaka" demesini ve bunları birleştirerek söylemesini. Mavi pabuçlarının ponponlarından baş-ka hiçbir şey yok şimdi ondan bana kalan. Yüzünü bile görmedim zaten kaç zamandır. 
Ben tükendiğim de ne olacak. Asıl olan ne menem bir şeydir ki, bana hiç uğramadı. Zamanında elimde olup da, şimdi yalnızca geçmişimde, tümlenmiş duygularda, kesişen anılarda olan o kadar çok hasretlik sevdam var ki... Kanıma girip de ruhumu derin sızılarda inleten kalp ağrılarım da bana aşkın ne derece kuvvetli ve ne derece zayıf olduğunu gösterdi. Kendimle zıt yüklü kutupların ortak çekim alanında kim var kim yoksa, yarattığım itkiyle yere serilip, ardımdan bir dolu küfür yağdırdılar senelerdir.

Umut, Kadın ve Kristal Gül Yorumum

Yorumuma her zamanki gibi kitabın kapağından başlamak istiyorum. Umut Kadın ve Kristal Gül kitabı ilk baskısıyla pek dikkatimi çekmemişti. Daha sonra kapağı yenilendikten ve alıntılarını okuduktan sonra kitabı çok merak etmeye başladım. Şimdi de kitabın turunu yaptığım için çok mutluyum.

İlk sayfasında başlayan betimlemeler kitaptaki duygu yoğunluğunu yaşamamızı sağlıyor. Kitabın konusu başta sıradan gelse de, kitabın sonu tahmin ettiğim gibi değildi. Kitap eşi ve oğlundan ayrılan ve ölüme yaklaştığını öğrenen 28 yaşındaki genç adamın hikayesini anlatıyor.



İki kişiye imzalı set hediye !(tıktık)





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder