30 Eylül 2013 Pazartesi

RKBT 4. Gün || Eleanor Moran - Mutfakta Aşk kokusu Var || Yorum



Orjinal Adı: Breakfast in Bed
GoodReads Puanı: 2.94
Türkçe Yayın: Sonsuz Kitap
Sayfa Sayısı: 460
Çevirmen: Başak Öztürk
Aşkın tadı parmaklarınıza bulaşacak, lezzeti aklınızı başınızdan alacak. 

Etrafındaki dostlarının çoğu evlilik hazırlıklarıyla meşgulken Amber, boşanma sonrası dönemi en az zararla atlatmaya çalışmaktadır.

Hayatının kontrolünü elinden kaçırmış, yeni bir başlangıç yapmak için geç bile kalmıştır. Yeni bir işe başlayarak hayatında yepyeni bir sayfa açmak niyetindedir.

Ünlü şef Oscar'ın mutfağında çalışmaya başlamak, atacağı ilk adım olacaktır ancak şefin, ağzı bozuk ve sinirli bir adam olduğunu öğrendiğinde iş işten geçmiştir.

Yeni boşanmış bir kadınla, ünlü ve bir o kadar da tutkulu bir şef arasındaki mutfakta geçen bu romantik komedinin tadını çıkarın... Bu mutfakta aşk, tutku ve çekişme bir arada...




Mutfakta Aşk Kokusu Var! Pek tercih ettiğim bir tür değildi fakat yine de kitabı sevdim. Konusu beklediğimden daha farklıydı ve daha güzeldi J
Yemek yapmayı da yemeği de sevmem, sanırım bu yüzden kitaba başlarken ön yargılıydım. Kitapta yemekten çok arkadaşlık, aşk, sevgi olması kitabı sevmemin nedeni de diyebilirim J Kitabı bir haftada da bitirdim, okullar olmasaydı daha kısa sürede okuyabilirdim. Lafı daha fazla uzatmadan kitabın konusuna geçmek istiyorum J

Ana karakterimiz Amber, eşinden yeni ayrılmış bir aşçı. Ünlü bir şef olan Oscar’ın yanında çalışmak ve ondan daha çok şey öğrenmek istiyor. Fakat işler planladığı gibi gitmiyor. Arkadaşı Milly’nin yardımıyla hayatına yeni bir sayfa açmak isteyen Amber , Oscar’ın mutfağında kendini başka bir defterin sayfasında buluyor.
eee nedenini siz okuyunca anlayacaksınız artık :D

Puanım ;



    

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder