8 Eylül 2013 Pazar

RKBT 1. Gün || W. Bruce Cameron - Can Dostumun Yolculuğu || ***Yorumum & Çekiliş***


      

Can Dostumun Yolculuğu Yorumum


Can Dostumun Yolculuğu nasıl mıydı ?
  SÜPER SÜPER SÜPER  


Can Dostum kitabını çok çok sevmiştim yorumumda da belirtmiştim ama Can Dostumun yolculuğu çok daha güzeldi.

Kitap Bailey, Molly , Max ve Toby'nin ağzından anlatılıyor. Bailey, toby ,Max ve Molly kim mi ? Kitabı anlatan köpeğin birkaç farklı yaşamı .

İlk kitabı okuyanlar Bailey'i yakından tanıyor. Bailey macerasına kaldığı yerden devam ediyor. Ruhu yeni bedenlerde hayat buluyor ve yeni görevler peşinde koşuyor.

Hayvan sever biri olarak kitap beni çok etkiledi. Hayvan sever değilseniz bile etkileneceğinize eminim.O kadar içten samimi ,masum bir anlatımı var ki ...

Eskiden benimde bir Can Dostum vardı , Karamel . Onunla ayrılmak zorunda kaldık , şuan bir kedim var , beni sevdiğini hissedebiliyorum ,bende onu çok seviyorum  fakat hiçbir canlı köpeklerin yerini tutamaz. O kadar özel hayvanlar ki , insana başka bir insandan yakın olabiliyorlar ve hiçbir karşılık beklemeden...Hiçbir çıkar söz konusu olmadan seviyorlar sadece sizi. Belki köpeklere bu kadar bağlı olmayan birisi bu kitaptaki yoğun duyguyu hissedemez ama yinede sol yanında bir şeyler hissedeceğine eminim.





***



Haber sayfalarında gezinirken gördüğüm - bunu yapanların insan olmadığını düşünüyorum- bir haberi de paylaşmak istiyorum.




Bir de bu çıktı! Kedi ve köpeklerin yiyeceklerinin içine çivi koyuyorlar ve bunları parklara bırakıyorlar. Sokak hayvanlarının acı çekerek ölmesi için yeni bir yöntem… Parklara bırakılan yiyeceklere dikkat edin, ettirin.

 Lütfen duyarlı olalım! Onlar bizim düşmanımız değil , dostumuz.

1 yorum: