2 Eylül 2013 Pazartesi

Drafica'nın Kaleminden ''Ayaklı Bela''




                                                                                   

 Aşıksan başın belada!

Abby Abernathy; geçmişini unutmak için kalkıp uzak bir şehre okumaya gelen, temkinli, kendi hâlinde bir kız. Travis Maddox; hayatını dövüşerek kazanan ve aşka inanmadığı için tek gecelik ilişkilerle avunan bir erkek. Aşk ve bela birbirine hiç bu kadar yakışmadı...

Travis annesinden hayatla ilgili iki şey öğrendi: Aşkı bul. Ve onun için ölümüne mücadele et. 

Bu hikâyeyi biliyorum demeden önce bir kez daha düşünün. Her aşk hikâyesinde iki taraf vardır: Esas oğlan ve esas kız. Tatlı 
Bela'da esas kızı dinledik; peki ya, esas oğlan? 

Bir erkeğin aşkı için verdiği mücadeleyi kendi ağzından tüm içtenliğiyle dinlemeye hazır olun...
  

   Tatlı Bela benim için ezber bozan kitaplardan biriydi. Badboy olarak tanımlanan erkeklerden hoşlanmaz ve onları okumazdım. Ama Tatlı Bela’yı okuduktan sonra bu konudaki fikirlerim daha esnekleşti. İlk kitap boyunca Abby’nin düşüncelerini ve duygularını okumuş Travis’i göz ardı etmiştik. Ne düşündüğünü, neyi neden yaptığını bilmeden kızmıştım bazı yerlerde (gerçi daha çok Abby’ye kızmıştım, Travis’e yok denecek kadar azdı). Şimdi ise söz sırası Travis’te dedim ve onu okudum.

   Kitaplardaki olaylar belki birbirinin aynısı ama ben bundan da çok zevk aldım. Kendimi arkadaşlarımı dinliyorum gibi hissettim. Bir onu dinledim bir diğerini. Bu açıdan değişik bir kitaptı. Arkadaşlarımı dinliyormuşum gibi hissettim çünkü o kadar sıcak ve samimiydi.

   Kitabın dili yine çok akıcıydı. Sayfaların nasıl geçtiğini anlamadım bile. Elime aldıktan sonra dünyadan soyutlanmış gibiydim. Kimi zaman kendimi çemberin kenarında buldum kimi zaman da Travis’in evinde. Bulundukları durumlar ve ortamlar son derece güzel anlatılmış, sıkıcı tasvirler falan yoktu. Bir iki yerdeki yazım hatası dışında kusursuzdu. Çevirisini de ben beğendim. Takılıp kaldığım cümleler yoktu.

   Kapağı ile ilgili şunu söyleyebilirim; gerçekten çok hoş. Ama ben diğeri olsun isterdim. İki kitabımı yan yana koyduğumda uyumlu dursunlar isterdim.

   Kitabı beğendin mi diye soranlar oldu okurken. Onlara da cevabım şu olsun: Şu anda Abby’i yok edip yerine geçmeyi planlıyorum J 

   Çok severek okuduğum bir kitap oldu ve benden yıldızlı beş aldı.

                                           


                                      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder