16 Temmuz 2013 Salı

Aşkın Büyüsü İncelemem




   AŞKIN BÜYÜSÜ KİTAP TANITIMI







Jill Shalvis'in yepyeni serisi Pasifik Ateşi için hazır olun!


Yüreğinle attığın her adım seni aşka götürür.

Pace Martin, Pasifik Ateşi Beyzbol Takımı’nın en önemli oyuncusu, Holly Hutchins ise takım oyuncularının hikâyelerini yazmakla görevli spor muhabiridir.

Holly, ilginç hikâyesi olan tipleri nerede görse tanıyacak durumdadır. Onun işi budur ne de olsa. Sıra dışı hikâyeleri bulmak ve sonra da tüm insanlar öğrenebilsin diye yazmak. Tanıştığı ilk andan itibaren Pace’in de ilginç bir hikâyesi olduğunu hissetmiştir. Bu his onu ünlü oyuncunun peşinden sürüklemektedir ancak Pace iki şeyden nefret eder: kaybedilmiş maçlar ve gazeteciler.


"Jill Shalvis kesinlikle farklı bir üsluba sahip. Daha iyisi zor bulunur."

Suzanne Forster

''Jill Shalvis’in karakterleri, rüyalarınızı süsleyebilecek türden.''
Vicki Lewis Thompson


YAZAR HAKKINDA




YABANCI KAPAKLAR




Doble Play'in ikinci kitabı Slow Heat Kapak Tasarımı


Karakterler Aramızda



HOLLY



***

Hayalimdeki Pace daha doğmadı :D


***

Wade




YORUMUM

Vay vay vay o neydi be :D



Nemesis'ten okuduğum ilk kitaptı ve sanırım tüm kitaplarını okuyacağım ^_^
Kapağı çok güzel -özellikle ayakkabılara bayıldım :)) - olumsuz bir tane eleştirim var onuda söyleyeyim , kapakta beyzbol ile ilgili bir şey de olsaydı hani beyzbol topu ,beyzbol sopası falan kitabı tamamlardı , çok güzel fakat eksik gibi :)) Onun dışında 
kapağı  sevdim, konusunu kurgusunu çok sevdim.Jill Shalvis  <3  sen süpersin , hiç sıkılmadan bir çırpıda bitirdim . Farklı bir üsluba sahip , olay örgüsünü en iyi şekilde anlatmış.

Birazda kitabın konusuna değineyim.
SPOİLER UYARISI!!


 Pace Martin , Santa Barbara Pasifik Ateşi'nin en iyi oyuncusu ve takımın fenomeni. Hayatını beyzbola adamış inanılmaz derecede sexy ve yakışıklı bir oyuncudur. Aynı zamanda takımı dünya serisine taşıyabilecek isim.

(Bu da Pace 'in attığı top , top bile ateşli :P )
Holly ise Pasifik Ateşi'nin sırlarını araştıran bir gazeteci... Ama öyle sıradan bir gazeteci değil , işini en iyi şekilde yapan bir çok yetenekli bir gazeteci.

Röportaj için Holly maç sonunda Pace'in yanına gidiyor Pace Martin ise onu her zamanki hayranlarından sanıp elindeki defteri alıp imzalayıp geri veriyor fakat  Holly ona Samantha ie konuştuğunu ve röportaj yapmak istediğini söylüyor. Gizemli Pace sorularını yüzeysel ve sıkılmış bir şekilde cevaplıyor. Tam ayrılacakları sırada baş belası Tia ortaya çıkıveriyor. Pace , Tia'dan kurtulmak için Holly ile sevgiliymiş gibi davranıyor ve Holly'i zorla arabaya bindirip Tia'nın yanından uzaklaşıyorlar.

Kitap yeni başlıyor :)




Daha önce bir kere beyzbol oynamıştım ve çok sevmiştim şimdi Pace ve Wade başta olmak üzere Pasifik Ateşi'nin oyuncularını tanıdıktan sonra beyzbol hayranı oldum :)
Gerçi Pace sokak futbolu oynasa bile en büyük hayranıyım , Tia'dan da öte bu hayranlık :P

Filmi de olursa süper olur .

Alıntı

'' Bazen iyi şeyler en beklenmedik kaynaklardan gelir''
48 .syf


Serinin ikinci kitabını sabırsızlıkla bekliyorum.


İncelemem için gönderdiğiniz kitabı okudum ve çok beğendim. Çok teşekkürler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder